ירושלים זכתה בשנים האחרונות לעדנה חדשה בכל הנוגע לתנופת הבניה בה. בעוד בעבר כל תכנוני הפרויקטים החדשים בעיר הבירה הוקפאו, כיום דירות חדשות בירושלים נבנות כל העת, בשכונות חדשות לגמרי ובתוך העיר במיקומים שונים שפשוט אסור לפספס. ומדוע דווקא ירושלים? אם לא די בכך שמדובר בעיר הגדולה ביותר בישראל, הרי שירושלים הייתה ותמיד תהיה אטרקטיבית עקב הפוטנציאל התיירותי העצום אשר טמון בה ולא מפסיק להתפתח ולהתחדש.

בירושלים מזג אוויר נוח בכל ימות השנה, ללא לחות וללא כמויות משקעים גבוהות ביחס לערי מישור החוף. ירושלים מאופיינת בנוף ירוק ורמת זיהום האוויר בה מהנמוכות בארץ עקב מיעוט במפעלי תעשייה מזהמים. דירות חדשות בירושלים בשכונות החדשות ממוקמות בפאתי העיר, דבר אשר מקנה לבעליהן את הפוטנציאל העצום לגור ליד עורקי תחבורה ראשיים כגון כביש 1 (שצמוד לכביש 6), כביש בגין דרום וצפון והכבישים הנוספים אשר חוצים את העיר לאורכה ולרוחבה. שכונות אלו מאופיינות בתנועה דלילה, ללא מצוקות חנייה והן קרובות לאטרקציות המרכזיות של העיר כגון גן החיות, התיאטרון, בתי הקפה והמסעדות והפארקים הירוקים המאפיינים את ירושלים.

יש לציין כי מחירן הנמוך יחסית של דירות חדשות בירושלים גורם לצעירים רבים להשתקע בעיר ולגור יחד עם הדומים להם, כך שתמצאו באיזור חיים צעירים ותוססים, בתי ספר מצוינים ומרכזי ספורט מצטיינים. לבעלי האמצעים, ייתכן כי הדירות שיעניינו אותם הן אלה של פרויקטי היוקרה, מתחמים של בניינים גבוהים או בעלי גובה ממוצע, אשר קרובים מאוד למרכז העיר עם תצפית מצוינת לעיר העתיקה, ליערות הירוקים ולמרכזי הבילוי של העיר.

המפרט הטכני של דירות חדשות בעיר ירושלים עשיר ומגוון וניתן להתאמה אישית. תוכלו למצוא בעיר דירות חדשות של 3, 4, 5 חדרים ואף יותר, פנטהאוזים, מיני פנטהאוזים, דירות לופט ודירות להשקעה. כן, גם המשקיעים מוצאים עניין בירושלים, עיר עשירה בסטודנטים ותיירים אשר מהווים מקור הכנסה לא רע לכל מבין עניין.

אז מדוע דווקא דירות חדשות בירושלים? כי פשוט אין כמו ירושלים והחוויה של מגורים בבית חדש לחלוטין, הנבנה ע”י הקבלנים הטובים ביותר ומיטב המעצבים פשוט מדברת בעד עצמה ואין לה מתחרים.